Welke container kiezen?
Het formaat, afsluitbaar of niet en de hoeveelheid containers bepalen we aan de hand van de omvang van het af te voeren computerafval. Wij adviseren u graag over de juiste container passend bij uw situatie. Vul ons contactformulier in voor een vrijblijvend voorstel of bel voor meer info naar 0499 234000
Wat kunt u afvoeren?
Naast oude computers, laptops, servers, monitoren, printers en alle overige randapparatuur kunnen ook vertrouwelijke materialen zoals harde schijven, tapes en archiefmappen veilig opgeslagen worden. Lees onze informatie over de vernietiging van harde schijven. Daarnaast kunnen we in overleg ook overige materialen zoals kantoormeubilair en incourante goederen afvoeren. Vraag gerust naar de mogelijkheden.
Wanneer wordt uw container geplaatst, gewisseld of opgehaald?
Nadat u onze schriftelijke offerte hebt goedgekeurd, kunnen we binnen 3 werkdagen plaatsen op uw locatie. We hebben dan afgesproken of we de containers direct vullen, tijdelijk laten staan zodat u zelf rustig kunt vullen of dat we over gaan tot een vaste plaatsing. Het moment van wisselen of ophalen van een volle container bepaalt u zelf via een volmelding.
Wat kost een container?
Bij een eenmalige plaatsing rekenen we met 2 soorten kosten namelijk voorrijkosten bij plaatsen en ophalen en eventueel verwerkingskosten. Onder deze laatste vallen bijvoorbeeld de kosten voor het verwerken van oude beeldschermen of apparatuur met batterijen. Bij een vaste plaatsing (minimaal 12 maanden) en ledigingen op afroep, rekenen we met een voordelig huurtarief. Vul het contactformulier in voor een vrijblijvende offerte per mail.
Wat gebeurt er met de materialen?
Nadat we de containers hebben opgehaald, wordt de inhoud gesorteerd voor duurzame recycling en worden archieven en datadragers gecertificeerd vernietigd.